Az Ön böngészője nem támogatja a JavaScriptet. Kérem kapcsolja be a böngésző beállításaiban!
Reklamáció, árucsere, garancia


Reklamáció, árucsere, garancia

Milyen garanciát érvényesíthetek a termékre?
A webáruházunkban megvásárolt termékekre 12 hónapos garancia vonatkozik, amennyiben ez a jótállási idő nincs meghosszabítva.

Hogyan és meddig cserélhetem ki a megvásárolt terméket?
Amennyiben nincs megelégedve a megvásárolt termékkel, a nem használt és sértetlen árut a vásárlástól számított 14 napon belüli visszaváltás keretén belül visszaküldheti a kézbesítési címünkre, és mi kicseréljük egy másik termékre. Az esetleges árkülönbségre egy új számlát állítunk majd ki. A terméket eredeti, nem használt állapotban, az eredeti csomagolásban és minden hozzá tartozó kiegészítővel együtt egy kemény tokban szükséges visszaküldeni, hogy az ne sérüljön meg.

Hogyan küldhetem vissza a megvásárolt terméket?
Amennyiben nincs 100%-osan megelégedve a megvásárolt áruval, akkor a nem használt és sértetlen árut indoklás nélkül a vásárlástól számított 14 napon belüli visszaváltás keretén belül visszaküldheti a kézbesítési címünkre, és mi visszatérítjük a termék vételárát. A terméket eredeti, nem használt állapotban, az eredeti csomagolásban és minden hozzá tartozó kiegészítővel együtt egy kemény tokban szükséges visszaküldeni, hogy az ne sérüljön meg. 

Reklamáció, csere és visszaküldés
A webáruházunkban megvásárolt termékeket a küldés előtt vizuálisan átellenőrizzük. Amennyiben a termék hibás lenne, ill. hiányozna valamilyen része, esetleg megsérült a szállítás során akkor azt kérjük a kikézbesítés után azonnal jelezze felénk.
Kérjük, minden reklamációt jelezzen nekünk e-mailben az ügyfélszolgálatunk felé a következő címre: info@scanparts.hu vagy telefonon a 22/500-603-as telefonszámon.

Reklamáció során szükséges, hogy az adott hiba dokumentálva legyen. A leírást és fotót kérjük, küldje el nekünk a info@scanparts.hu e-mailcímre. A szállítás közbeni sérülés elkerülése érdekében a terméket kellően csomagolja be. Bizonyos alkatrészek esetén a reklamációhoz további információra lehet szükségünk (beépítés/kiszerelés dátuma, megtett kilométer, forgalmi másolat, beépítési nyilatkozat) Ezekkel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk tájékoztatást fog adni az ügy elindítását követően.


Az utánvétre küldött küldeményt nem áll módunkban átvenni. A reklamációt, az árucserét és az áruvisszaküldést is csak akkor tudjuk intézni, ha már megkaptuk a visszaküldött árut. A visszaküldött terméket leellenőrizzük és a beérkezéstől számítva általában néhány napon belül sor kerül a reklamációs folyamat ügyintézésének megkezdésére. Az ügyintézés ideje gyártótól függően hosszabb időt is igénybe vehet.  

A visszaküldés, árucsere vagy reklamáció menete:

1. A visszaküldés és árucsere igényével, ill. reklamáció esetén írjon nekünk egy emailt. Az emailben írja meg a megrendelés számát és, hogy milyen terméket szeretne visszaküldeni, kicseréltetni vagy reklamálni. 
2. Ezután emailben elküldünk Önnek egy szállítási címkét.
3. A terméket merev csomagolásban küldje, hogy az ne sérüljön meg a szállítás alatt. 
4. A szállítási címkét nyomtassa ki, és ragassza rá a visszaküldendő csomagra.
5. A számla másolatára kérjük írja rá, hogy szeretne a termékkel: visszaküldeni, kicseréltetni vagy reklamálni. 
6. A csomagot erre a címre küldje el:

Scan Parts Kft.
Székesfehérvár
Seregélyesi út 129.
8000